Zapraszamy do spotkania z zespołem KORMORANY!
Zapewniamy, że poczujesz się jak w gronie najlepszych przyjaciół. Gramy zawsze z pasją i zawsze w 100% na żywo. Jeżeli każdy z nas w trakcie grania utworu podniósłby ręce do góry, to zapanowałaby cisza – kto nie wierzy – niech nas sprawdzi!
Ponad 20 lat na rynku muzycznym w prowadzeniu różnego rodzaju uroczystości oraz dobierany stosownie do chwili repertuar gwarantuje, że gospodarze imprezy mogą z ulgą odetchnąć. Już po kilku chwilach czują, że jest ktoś, kto zdjął z nich odpowiedzialność za atmosferę. Prowadzenie imprez to nasza specjalność – liczy się nie tylko poczucie rytmu ale również wyczucie taktu. Poświęcamy całych siebie, aby to, co prezentujemy na scenie porywało ludzi. Wymaga to wiele pracy i czasu, ale wierzymy, że warto! Bawimy gości tak jak sami chcielibyśmy się bawić z drugiej strony.
Urozmaicony repertuar, który prezentujemy nie jest szykowany przed spotkaniem! Zawsze wybieramy go w trakcie naszych przerw, dostosowując do osób bawiących się z uwzględnieniem każdej grupy wiekowej. Usłyszycie w nim nie tylko wspaniały głos wokalistki ale także trzy wokale męskie.
Bloki muzyczne składają się z min. 6 utworów. Pomiędzy blokami jest przynajmniej 15 min. przerwy. Przerwy oraz bloki muzyczne mogą być uwarunkowane różnymi atrakcjami kulinarnymi /np. tort, szynka, itp./. Zawsze pozostajemy w stałym kontakcie z personelem lokalu. Podczas naszych przerw puszczamy kameralnie utwory z laptopa, aby uniknąć, tzw. ciszy na sali.
Zobacz opinie naszego zespołu lub zajrzyj na nasz Facebook albo Instagram i przekonaj się, że warto z nami współpracować!
Trzon zespołu tworzy 6 osób, w którym występują instrumenty:
- gitara basowa;
- gitara elektryczna;
- instrumenty klawiszowe (+ akordeon, harmonijka);
- perkusja;
- saksofon.
Zespół dysponuje własnym środkiem transportu, dzięki któremu żadna odległość nie stanowi problemu. Przyjedziemy wszędzie tam gdzie nas zaprosicie.
Posiadamy wysokiej klasy instrumenty: ROLAND, FENDER, KURZWEIL, nagłośnienie w postaci kolumn głośnikowych renomowanej włoskiej firmy RCF (2 x 1550 W na stronę) czy mikrofony SHURE i SENNHAISER. Głośność muzyki zawsze dopasowujemy do obiektu, na którym wykonujemy zlecenie. Zawodowy mikser cyfrowy firmy BEHRINGER X32 pozwoli uzyskać nam taką jakość dzwięku jak na najlepszym koncercie 😉
Profesjonale zaplecze techniczne daje nam pewność, że zawsze i w każdych okolicznościach wszystko pójdzie tak, jak zamierzaliśmy.
W skrócie
- gramy 100 % na żywo
- obsługa konferansjerska
- prowadzimy zabawy
- efekty świetlne
- granie na błogosławieństwie
Skład zespołu
- 6 muzyków (z saksofonistą), w tym:
- 4 wokale męskie
- 1 wokal żeński
Instrumenty
- instrumenty klawiszowe (+akordeon)
- gitara basowa
- gitara elektryczna
- perkusja
- saksofon
Wesele
Cena: 11 000 zł brutto
Cena dotyczy składu podstawowego (sześcioosobowego) bez transportu, bez względu na dzień tygodnia (piątek, sobota) oraz do 250 bawiących się osób*.
W cenie zawartej w ofercie gramy wesele max. do 4 rano ale też nie dłużej niż 10h jego trwania bez względu na to, o której się ono rozpoczyna (czas trwania liczony jest od momentu przyjazdu gości i Pary Młodej na salę).
Każde przedłużenie o dodatkową godzinę (tj. 2 bloki muzyczne po 6 utworów) to dodatkowy koszt 1200 zł. Zespół dociera do lokalu na min. 3 – 4 h przed rozpoczęciem spotkania.
Koszty transportu:
- Do 70 km: ilość km od Wągrowca (62-100) do docelowego miejsca zlecenia
x 4 kursy x 3,00 zł/1 km. - Powyżej 70 km: od Wągrowca (62-100) do docelowego miejsca zlecenia
x 2 kursy x 3,00 zł/1 km.
Powyżej 70 km od Wągrowca prosimy o zapewnienie noclegu wraz z wyżywieniem (min. obiad, kawa) jedynie dla 1 osoby, tj. dla kierowcy zespołu.
Przy odległościach większych niż 300 km możliwy nocleg również dla członków zespołu oraz kierowcy na jeden dzień przed zleceniem.
Oświetlenie:
W cenie za wesele otrzymują Państwo klimatyczne i barwne oświetlenie widoczne na poniższym zdjęciu. Na 2 statywach po obu stronach powieszamy po 3 szt. par LED Slim (7x9W każda) skierowane na zespół oraz 2 kolorowe LED światła skierowane na parkiet, na bawiących się gości. Oświetlenie można rozszerzyć do wersji PRO, o czym mowa niżej w ofercie.
Nie ma możliwości zmniejszenia ilości osób w składzie PODSTAWOWYM. Gramy tylko i wyłącznie na żywo!
* podane wyżej koszty nie dotyczą terminu 31 grudnia oraz dni tygodnia od poniedziałku do czwartku, a także ilości osób powyżej 250 – oferty te będą wyceniane indywidualnie.
Poprawiny
Cena: 3800 zł brutto
Cena dotyczy składu podstawowego (sześcioosobowego)
Czas TRWANIA poprawin w podanej wyżej cenie to 6 h z możliwością przedłużenia (1h = 1200 zł )
Max. godzina zakończenia poprawin (w czasie podstawowym lub z przedłużeniem) to godz. 21.00. Czas trwania liczony jest od momentu oficjalnego rozpoczęcia poprawin, tj. przybycia na salę gości wraz z Parą Młodą.
W przypadku grania wesela oraz poprawin weselnych prosimy o możliwość zakwaterowania dla muzyków i kierowcy zespołu w miejscu zlecenia lub niedalekiej jego odległości od czasu przyjazdu do czasu zakończenia poprawin. O nocleg prosimy zazwyczaj powyżej 70 km od Wągrowca. Szczegóły oraz możliwe opcje noclegów uzgadniamy indywidualnie.
Zmiana miejsca poprawin weselnych niż to gdzie odbywało się wesele, na którym graliśmy, co wiąże się ze złożeniem sprzętu po weselu, przeniesieniem w nowe miejsce zlecenia, rozstawieniem i przygotowaniem na kolejny dzień grania to dodatkowy koszt 1200 zł + ewentualny koszt transportu (3,00 zł/1 km)
Oświetlenie PRO
Cena: 800 zł brutto
Wybierając tą wersję oświetlenia gwarantujemy, że klimat każdego zlecenia nabierze zupełnie innych, wyjątkowych barw.
W tej cenie otrzymają Państwo konstrukcję QUADRO 50/29*29 o szerokości od 2 m do 8 m i wysokości podniesienia do 3,8 m (szerokość i wysokość rampy dopasowywana jest do miejsca jakim dysponujemy wykonując zlecenie) na której zawieszone są:
– 4 x ruchome głowy Smart Spot 150 W LED,
– 8 x PIXEL BAR 24 X 3 W
– 6 x Par LED SLIM (jeśli pozwala na to miejsce).
Oświetlenie sterowane jest za pomocą protokołu DMX.
Więcej zdjęć zobaczysz w naszej galerii.
Ciężki dym
Cena: 800 zł brutto
Pierwszy taniec Pary Młodej to symbol każdego wesela. Opcja ta zdecydowanie upiększy pierwsze kroki na parkiecie Nowożeńców, by poczuli się tak jakby tańczyli w chmurach. Wytwornica ciężkiego dymu, wytwarza gęstą, białą, długo utrzymującą się przy podłodze mgłę, dzięki temu ten taniec zostanie zapamiętany przez gości na długo.
W trakcie uroczystości weselnej wykorzystujemy ciężki dym po raz drugi, tj. podczas atrakcji kulinarnej jaką jest Tort weselny.
Rezerwacja terminu/umowa
Rezerwację określonego terminu przyjmujemy na okres max. 3 dni roboczych.
W przypadku podjęcia decyzji o współpracy z nami, podpisujemy umowę wiążącą dla obojga stron, a wszelkie szczegóły uroczystości ustalamy najpóźniej na 1 miesiąc przed ślubem.
Podpisanie umowy może odbywać się na dwa sposoby:
– osobiście we wtorki, środy lub czwartki do godz. 18.00,
– drogą elektroniczną – wszystkie informacje przesyłane są na e-mail, a umowy do podpisania wysyłamy mailem lub pocztą.
Przy podpisaniu umowy wymagamy zadatek w wysokości 1000 zł (wpłacany na konto lub osobiście w zależności od opcji podpisania umowy). Pozostała kwota rozliczana jest gotówką po zakończonym zleceniu.
Wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę.
Odpowiednie miejsce dla zespołu
Jesteśmy dużym zespołem, więc potrzebujemy określonego miejsca (na równi z parkietem lub podest/scena) od 15 m2 do 20m2 z bezpośrednim i niezależnym dostępem do sieci elektrycznej /min. 3x 230 V z zabezp. 16A każde i nie mniej niż 3,4kW (gniazdo) lub 2x 230V z zabezp. 20A każde i nie mniej niż 4,4kW (gniazdo).
Jest to warunek konieczny.
Tutaj obrazowo można zobaczysz przykładowe ustawienie naszego zespołu.